HERO MALAYA GELABAH DITUDUH PUNCA EMMA MAEMBONG TINGGAL ZIZAN

Isu tentang perpisahan pasangan Zizan Razak dan Emma Maembong menjadi bualan hangat di media hiburan.. Ramai yang tak percaya dengan perpisahan mereka ni..

Ada desas-desus yang mengatakan punca perpisahan pasangan ni sebab Kamal Adli.. Yelar nama Kamal kan pernah dikaitkan sebelum ini dengan keretakan hubungan Zizan dan Emma.. Tetapi semua itu telah dinafikan sendiri oleh pasangan kekasih tu..

Sekali lagi nama Kamal muncul bila Emma telah umumkan telah berpisah dengan Zizan.. Untuk elakkan namanya diburukkan Kamal telah tampil dan menafikan dia punca pasangan ini putus.. Dia juga turut menafikan pernah menghantar Emma ke lapangan terbang seperti dakwaan..

“Sungguh! Saya tidak mempunyai sebarang ikatan cinta dengan Emma dan saya tidak tahu dari mana datangnya gosip tersebut. Mengapa nak tuduh saya sebagai orang ketiga sedangkan saya sendiri tidak tahu menahu apa yang terjadi kepada mereka.


Tentang hubungan mereka, saya tidak boleh beri komen kerana saya tidak terlibat dan saya percaya mereka mempunyai alasan yang tersendiri. Jadi tolong jangan kaitkan nama saya dalam hal yang berkaitan dengan hubungan Emma dan Zizan.” ujarnya..

Gosip ini boleh timbul kerana ada pihak yang mengatakan hubungan cinta mereka mula berputik apabila mereka berdua berlakon bersama dalam drama ‘ Cinta Tanpa Syurga’.. Tapi dah Kamal nafikan nampaknya itu semua gosip jela.. Apapun, sekarang dua-dua dah single mingle, kalau Kamal ngorat Emma pun tak salah kot..haha
0 Komentar untuk "HERO MALAYA GELABAH DITUDUH PUNCA EMMA MAEMBONG TINGGAL ZIZAN"

 
Copyright © 2014 santai malam - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info